26 Kasım 2010 Cuma

ayna ayna söyle bana...



bu aynaları yabancı bi sitede görmüştüm
uzuuun zaman önce malzemelerimi tedarik etmiştim ama bi türlü yapamamıştım
bugüne kısmetmiş
çok kısa zamanda bitti ve çok kısa süredede kurudu
aslında yuvarlak bi aynada çok daha hoş durabilir
ama elimde İKEA'dan aldığım aynalarım vardı onlar boyanmış oldu

şimdi malzemelere geçelim;
-ortalama 30*30 cm ayna
-siyah sprey boya
-4-5 adet orta boy ortalama 25cm çapında pasta altlığı
-bant


yapılışı;
ilk önce pasta altlıklarını 4-5 adet üstüste koyarak aynaya yapıştırdım
30 cm yüksekten aynı bölgeye çok bekletmeden sprey boyayı sıktım
2-3 dk bekledikten sonra yavaşça dikkatlice pasta altlıklarını aynadan ayırdım
ve kurumaya bıraktım
kuruduktan sonrada salonuma güzzzeeeelce astım
nasıl olmuş?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim ben bu aynalari cok begendim ya gercekten cok havali duruyor ayrica anladigim kadariyla cok da zor birsey degil?

Filiz dedi ki...

merhaba,aynalarınız çok güzel olmuş,evinize de çok yakışmış,iyi günlerde kullanın inşallah..kızınızın adı ne kadar ilginç,duymamıştım daha önce..maşallah tombik tombik yanakları:))

elifzel dedi ki...

sensi elifim evet hiçte zor değil begenmene sevidim kuzum
filizcim cok tesekkur ederim
beğenilince daha bi içime sindi...
o cadının tombiş yanaklarına aldanmayın sakın:(

ozlem dedi ki...

Ellerine sağlık.. Maşallah kızına...

Özden CEYHAN dedi ki...

Tebrikler ellerinize sağlık.
Becerikli ellerin yarattığı pratik bir çalışma.:)

Bende Minyatür bloğuma beklerim :)

www.ozdenceyhan.blogspot.com

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerinize sağlık gerçekten çok şık olmuş

Yorum Gönder