11 Kasım 2010 Perşembe

kızım arkadaşlarıyla buluştu...

ilk hamile olduğumu öğrenir öğrenmez
benimle aynı durumda olan insanlarla tanışmak istemiştim
kadınlar kulubüne girdim
bir sürü arkadaşım oldu
çoğuyla hala görüşüyorum 
ama hepimiz ayrı şehirlerde olmayışımızdan dolayı
sadece izmirdeki arkadaşlarımla görüşebildim
fatma ve duygu
ikisininde oğluşları var
fatma dışarıda buluşmayalım emzirme ve alt açma derdimiz olur bana gelin dedi
bizde yüzsüzlüğe vurduk tamam dedik:)
buluştuk,iyikide buluşmuşuz...
çok güzel vakit geçirdik fotoğraflar çekildik,hediyeleştik...
kızlara farklı bişiler yapmak istedim ama pek vaktim yok malum cadı rahat durmuyo
şeker hamuruyla minik bisküviler yaptım
çok beğendiler sağolsunlar
işte bisküviler...




kuzeyle elifzelin benzerliklerine inanamadık
bakın nasıl benziyolar ama dimi...

ömürle kızım hep elelelerdi
kıskandım valla kızımı:)

biraz frikik verdik ama olur o kadar :)


ikeadan aldığımız çıngırağımız nam-ı değer 'kırmızı noni'miz bi türlü paylaşılamadı :)


en yakın zamanda tekrar buluşmak üzere ayrıldık kızlarla
çok eğlendik güzel bi gündü ;)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

buraya yorum yazmıştım ama beeeeeen:(
çok şekerler demiştim. kadınlar kulubüne ben de üye olmuştum falan demiştim :(

elifzel dedi ki...

aaaaa nickin neydikine :O

duygu dedi ki...

eline emeğine sağlık hediyerlerden biri bana ait olduğu için çok rahatlıkl söylüyorum görsel olarak çok güzel, lezzet olarak mükemmel

elifzel dedi ki...

beğendiysen ne mutlu bana canım...kuzenim kaselere kızlar mutlaka çiçek diker demişti diktin mi? :)

öMüR TaHa' NıN aNNeSi dedi ki...

hehehe ayliş ziperdi valla devamını bekliiyooruuzzz:):)

Adsız dedi ki...

bene ne kurabiye ne patik heç bişey gelmedi ben senin arkadaşın degilmiyim len elifzel

elifzel dedi ki...

ekooom sene patikler feda olsun yawrııım
yollamam mı yaw ayıp ediyon kuzum;)

öMüR TaHa' NıN aNNeSi dedi ki...

aylinimmmm şu postunu okudum anı tazeledimm cok eskılere gittim yaaa ayy ayy tıpleree gelll yerim ben bunları ya benm olan da ne cıkınmiş böle:)

Yorum Gönder